hits

juli 2014

Fasjonabelt jubileum




Det er f parfymer som har gjort sterkere inntrykk p meg en Calvin Kleins CK One. Litt fordi det var den frste unisexparfymen jeg noensinne hadde hrt om, men mest av alt fordi kampanjen var med en pur ung Kate Moss fotografert av Mario Sorrento.

ret var 1994 og ALLE snakket om den kampanjen. Kate representerte noe helt nytt. En helt ny look. Minimalistisk, fresh, enkel, annerledes.




Fint, ikke sant?

CK One lever i beste velgende, men det er bare innse det - jeg er ikke lenger en del av den unge, nyskapende, rebelske generasjonen. Og det er ikke Kate Moss heller. Vi er mammaer og godt gift begge to. Ikke at det betyr at livet p noen mte er over, men nr du har passert 40, er du ikke lenger en del av ungdomsgenerasjonen. Snn er det bare.

S nr CK One i r feirer 20-rs jubileum, passer det bra at samme Mario Sorrento har tatt nye kampanjebilder av nye, unge modeller, som kan vre med definere sin generasjon.



Bildene er freshe og tidstypiske, og jeg er sikker p at om jeg hadde vrt 21 r hadde jeg omfavnet denne kampanjen ogs.

Her er den nye reklamefilmen. Jeg synes den er kjempefin, med et samme rene, enkle, freshe uttrykket:


Men for meg vil det alltid vre Kate som ER CK One. Se p denne da:

- Ingeborg -