november 2014

Verdens kanskje mest hypede skjønnhetsprodukt lanseres i Norge






Urban Decay er et skjønnhetsmerke som ble startet på midten av 90-tallet, men som allerede har rukket å få kult-status blant makeup-junkies. For hvert produkt de lanserer kommer en tilsvarende hype.

Det snakkes, blogges, twitres og Instagrammes ved hver eneste produktlansering - og om du bare har en liten fot innenfor skjønnhetsbransjen så kan du nok ikke ha unngått å ha hørt om deres mestselgende produkt: The Naked Pallete. Visste du for eksempel at det selges en Naked Palette hver andre sekund, ett eller annet sted i verden?

Hakk i hæl følger Eye Shadow Primer Potion.





Merket er det raskest voksende merket i USA, og inntar nå Skandinavia. For kort tid siden ble merket lansert i Danmark, og da dannet det seg kø utenfor parfymeriet allerede fra klokken fem om morgenen, og halvveis utover dagen var de populære pallettene utsolgt.

Det er Wende Zomnir som er kreativ direktør, og en av grunnleggerne av merket, hun skaper produkter med slagordet «Beauty with an edge» i bakhodet. Da hun først startet merket var den nemlig rosa, rødt og beige som dominerte motebilder for skjønnhet - og gud forby om man skulle ønske seg lilla eller grønne toner på negler eller øyne.

De første produktene ble lansert med navn som Smog, Sick og Oil, og den første kampanjen gikk under navnet «Does pink make you gag?».

Hun ønsker at man skal kunne vise hvem man er med sminke - fremfor at man skal bruke den til å skjule.

Produktene lanseres i Norge i slutten av februar, på Kicks.

Så nå spørs det om produktene lever opp til hypen! Skal du teste?

På presselanseringen var Urban Decay-modellene sminket slik:




- Ida

Dagens look #4 - og vinn kinobilletter

 



Lily Collins er en av unge, vakre skuespillerne vi elsker å følge på den røde løperen. Hun er trendy, men klassisk, og ser stort sett alltid fantastisk ut - uansett hvilken sminkelook hun velger å gå for.

Collins stilte nylig på den røde løperen for sin nyeste film «Love, Rosie» som har førpremiere i Oslo på onsdag 5. november.

Collins er Lancomes ansikt utad, og ble sminket av make-up artist Polly Osmond, som gikk for en «moderne og glamorøs make-up».

Stjernen fikk derfor lys og frisk hud, sterke bryn (noe som ikke skulle mye til), definerte «dukkeøyne» og nudefargede lepper.




 Intense øyne ble skapt ved hjelp av en flytende eyeliner både oppe og nede. De aller fleste bruker nok bare flytene liner på øyelokket, men her er beviset på at det blir en fin effekt av å legge en linje under også. Bare pass på at du ikke legger linjen for nært våtlinjen, det skal være akkurat like under, og det vil gi en øyeåpnende effekt.

 Går man for så mye øyesminke er det lurt å holde lepper og kinn enkelt, og her ble det brukt en lys lipgloss som siste finish på leppene.

 

Hvilken mascara tror du ble brukt på Lily? (Hint finner du i teksten)

1-Grandiose mascara

2-Dolls eyes mascara

3-Hypnôse mascara

Svar i kommentarfeltet, og legg igjen mailadressen din.

Om du tipper riktig deler vi ut tre billetter til filmen, til to vinnere i samarbeid med Lancome og SF Norge, som kan brukes over hele Norge.







hits